måndag 29 juli 2024

Snabbrepris

 När det startade: Nybliven tvåbarnsmor, relativt nygift, stora skrivdrömmar, liten på jorden

När det nu fortsätter: Tvåbarnsmor till tonåringar, skild sedan åtta år, stora skrivdrömmar, liten på jorden


Jag trodde nog att livet skulle ge alla svar. Att man, som mera vuxen, skulle bli helt säker. Så fel jag hade.

Här är jag; osäker på massor och fortfarande med massor av drömmar. Med elaka erfarenheter av cancer och död. Och fina erfarenheter av omtanke och upplevelser. Livet är fint. Men tufft. Ibland. Kanske kan bloggen, återigen, få vardagstankarna att klarna. Jag försöker väl.

2 kommentarer:

  1. Du var min frukostläsning idag! Vi försöker tillsammans- :-) Reder vi inte ut nåt så är det roligare att vara förvirrad i grupp.

    SvaraRadera
  2. Kul att ses igen :)

    SvaraRadera