torsdag 17 maj 2012

Några frågor

Livskapitel har gett mig några frågor att besvara. Så det gör jag. Däremot gör jag som vanligt och skickar inte vidare.

1. Vem bestämmer över fjärrkontrollen hemma hos er?
Barnen. Själv rör jag den så sällan att jag nästan glömt bort hur den funkar.

2. Om du skulle ha blivit sportstjärna i ditt liv, vilken sport skulle du då anammat?
HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA

3. Vilken är den värsta mest irriterande klyschan du hört?
"Se till att få frisk luft så kommer du snart må bättre!"

4. Om du skulle fått chansen att vara med i en film, vilken rollfigur hade du då helst spelat?
Alltså, de enda filmer jag kommer ihåg just nu är "Bilar", "Barbie", "Pippi" och liknande. Vill nog helst inget av det.

5. Hur många krämpor har du?
Om man menar som gör ont: inga. Om man menar sjukdomar: 2 diabetes och nåt fel på sköldkörteln som jag aldrig kommer ihåg vad det heter.

6. Vad hade du för roll i skolan när du var liten knatte?
Först en liten fjantig skit som trodde jag var cool. Sa emot lärare och annat larv. I sexan flyttade vi då blev jag coola tjejen från stan (!) som ingen ville vara med. I sjuan flyttade vi igen då blev jag tönt. Fktum är att det var skönast att vara tönt.

7. Har du brutit upp från någon oönskad roll/syn på dig själv från skolåren. Hur har du lyckats med det isådanafall?
Nja, det har nog varit oönskade uppbrott. Fast i efterhand har de varit bra.

8. Vilken plats har du i syskonskaran och hur har det påverkat dig?
Jag är lillasyster och har en äldre syster. Tror jag är en typisk sådan. Fri tolkning på det.

9. Vilken är för dig den värsta statusuppdateringen på facebook?
"Dricker förmiddagskaffe."

10. Äter du i smyg?För barnen: JA! Annars inte.

11. Gör du något annat i smyg som du inte vill att andra ska upptäcka?
Joråvars. Men det vill jag ju inte att andra ska upptäcka...

2 kommentarer:

  1. Tack för de intelligenta svaren. Fast fasen. Jag tyckte du slingrade dig i sista frågan....man undrar ju varför..hahahahaha

    SvaraRadera
  2. Intressant att läsa!! kram

    SvaraRadera