torsdag 5 juli 2012

"Idiot!"

"Hur kan du tro att dina åsikter, hur positiva de än må vara, skulle spela någon som helst roll i mitt liv? Att jag skulle vara intresserad av att få höra att något jag gjort är bra från någon jag aldrig sett förut, är helt idiotiskt. Jag önskar du aldrig hört av dig till mig och om du någonsin gör det igen kommer jag slå dig."

...har aldrig någon svarat mig. Men jag tror, på något konstigt, skruvat sätt inne i mitt huvud att det kommer hända.

Jag gillar att tala om när någon gjort något bra. Helst direkt till denna. Och nu, när Facebook finns, är det lätt. Meddelanden kan man skicka även till dem man inte känner. Så då gör jag det ibland. Som igår. Och när det där lilla, lilla fingret tryckt på sänd. Då ångrar jag mig. För man kan ju få ett sådant där svar.

Knäppskalle!


3 kommentarer:

  1. Ja, tänk om man skulle få ett sådant svar :-o

    Men det har i alla fall inte hänt mig än.

    SvaraRadera
  2. Hmm, EGENTLIGEN tror jag inte att nån skulle svara så, fast JAG skulle vilja svara min chef det de få gånger han säger att jag är klok....

    SvaraRadera