måndag 9 mars 2015

Jorå jag är rätt stabil för det omesta, faktiskt

Jag är på den positiva sidan i Filippa Bark-lägret. Utan analys eller tanke. Jag skrattar. Nog så.

Jag är på den negativa sidan när egoistiska klubben har möte. Innerligt trött på de som kör över andra, som aldrig kliver utanför sin egen värld, som bara vill ha mer oavsett vad det kostar andra.

Jag är på alla sidor, åt alla håll, i alla skrymslen och på alla torg när det gäller mig själv. Det skiter jag också i att analysera.

Jag är på den negativa sidan när det kommer till allt sorts nöjesskrivande. Ändå vet jag exakt vad som ska skrivas.

Pluskontot bättrades på efter tidigt inköp av vårskor. Till skruttarna, alltså. 

Jag är definitivt på den positiva sidan av Storskruttgos. Sedan fyra har vi umgåtts. Den positiviteten lägger jag över det andra nu. 

Godnatt! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar