fredag 27 april 2012

Har glömt...

...eller vad man ska kalla det. Jo, jag har läst och lyssnat lite den senaste tiden.
Viveca Lärn struntade jag i. Jag tänkte på annat när jag lyssnade och sedan började det handla om någon cirkus och någon resa och då försvann allt mitt intresse.
Jag lyssnade på Sofie Sarenbrants bok istället. ( som jag inte kommer ihåg vad den heter)
Jag gillade "Vecka 36", som är föregångare till den men nu var jag inte lika förtjust. Lite för många sammanträffanden för att vara trovärdig. Ändå var den okej. Inget jag kommer minnas i evighet, men underhållande.
Nu läser jag Varg Gyllanders "Bara betydelsefulla dör". Har kommit halvvägs och den är bra. Mer om den när den är klar.
Och så läste jag lite i natt. I den där fina boken jag köpte med mig. Men hrmmm.... Jag får nog börja om från början igen.

1 kommentar:

  1. Lyssna på böcker funkar inte för mig, det år alldeles för långsamt och då tänker jag på annat och tappar tråden...

    SvaraRadera