måndag 2 april 2012

Nuets läsning

Jag fortsätter lyssna på 1,5 fart. Den här gången är det riktigt roligt. Viveka Lärn. "Öster om heden." Alltså på snabbfart. Man vänjer sig.

För övrigt kan jag meddela att "Askungar" gör mig så rädd att jag aldrig kommer släppa barnen utanför dörren igen. Därför har jag lagt ner. Till och med flyttat den från bokhyllan bredvid sängen. Inget för mig. Började i stället på en dålig chick-lit som jag inte kommer ihåg vad den heter. Lägger nog ner.

Undrar vad jag ska välja nu? Bokhyllan känns väldigt tom. Om ni frågar mig alltså.

4 kommentarer:

  1. Själv läser jag ju tonårslitteratur just nu. Hunger games-trilogin. Och ja, det går inte att lägga ner den. Tur att det kom något bättre än Twilight för alla tonårsbruttor.

    SvaraRadera
  2. På 1,5 fart? Det måste låta som en full smurf.

    SvaraRadera
  3. Nja den har jag icke läst..

    SvaraRadera