måndag 9 april 2012

Väääääldigt sugen

Jag är vrålsugen på att träna. Känna hur kroppen får arbeta. Svettas. Bli sådär skönt trött i hela kroppen. Känna att man tappar suget efter sötsaker. Få träningsvärk. Känna sig nöjd.

Det har jag varit ända sedan i torsdags kväll när jag började frysa som en galning efter en hel dag med halsbränna. Det har fortsatt genom halsontet och kroppströttheten. När nu snoret sitter i hela huvudet vill jag byta om till träningskläder direkt.

Ska vi tippa att träningssuget ger sig om en sisådär två dagar? Lagom tills jag är frisk igen.

2 kommentarer:

  1. Hahaha, jag känner igen mig... Träning känns aldrig så lockande som när det faktiskt inte går...

    SvaraRadera
  2. Ja jag sätter en hundring. Vis av erfarenhet vad mig själv anbelangar.

    SvaraRadera