söndag 19 augusti 2012

Nä men vet ni vad

Jag tror det är slut nu. Fast det känns lite sorgligt. Som att göra avsluta ett förhållande.

För tre år sedan när jag startade min första blogg var jag överlycklig. Förälskad. Euforisk.

Jag, som var nybliven tvåbarnsmor, fick ett socialt utbyte. Hade människor att "prata"med. Några av dem finns där fortfarande. Och kommer fortsätta göra det. Hoppas jag.

Men det finns inte där längre. Lusten. Viljan. Kärleken. Tänker allt oftare att jag borde, men det finns inget mer att säga.

Så jag tror, för säker är jag inte, att jag lägger av nu. Kanske dyker upp på Twitter. På Facebook finns jag kvar. Men här kommer jag inte vara.

Tror jag.

5 kommentarer:

  1. Nämen vad tråkigt Tråkis. Men jag kommer att förfölja dig på fejjan! Kram

    SvaraRadera
  2. Neeeej, inte en till favorit som slutar! Alla de jag gillar verkar försvinna, det är INTE kul! Men det tar tid att blogga, ibland måste annat i livet oxå få plats...

    SvaraRadera
  3. Nej men vad tråkigt! Ses på fb i alla fall. Sköt om dig! Har du förresten läst Brinntid? Läste den just och tyckte att den var tänkvärd.

    SvaraRadera
  4. Åh vad tråkigt! Hoppas du kommer tillbaka!

    SvaraRadera
  5. Åh, jag som just skulle uppdatera din länk! Hojta till om du kommer tillbaka, ok?

    SvaraRadera