söndag 9 december 2012

Ho ho! Ho ho!

Jo.
Så här ligger det till.
Jag hade ju tröttnat.
Hade inget att skriva om.
Kände mig tvingad.

Under några månader nu har jag:
  • läst bloggar (mestadels sådana om skrivande och författande)
  • försökt läsa böcker (med skiftande resultat)
  • läst alla tidningar jag kommit åt
  • skrivit en novell
  • bloggat med mina elever
  • finurlat på ett synopsis
  • skrivit lite av det där som ska ingå i min synopsis
  • drömt
  • drömt
  • drömt
  • drömt
  • DRÖMT
Framför allt har jag drömt. Om vad jag ska skriva. Hur jag ska skriva. Vad jag vill med mitt skrivande. Och vet ni vad?

JAG ÄR VÄRLDENS SUGNASTE PÅ ATT BÖRJA BLOGGA IGEN! FAST ALLRA MEST SUGEN PÅ ATT SKRIVA EN BOK OCH FÅ DEN UTGIVEN. SÅKLART.

Så.
Hej igen.
Ses snart!

1 kommentar:

  1. Det går upp det går ner... Det går runt en liten bit... Roligt att du är tillbaka! Just nu är jag kass på det mesta, läsa bloggar el skriva i min egen.
    Kram!

    SvaraRadera