fredag 28 december 2012

Den där natten

Om man kan säga att natten är slut klockan tolv, då skrev jag hela natten.
Nåja. För att vara jag är det ändå länge.
Dessutom skrev jag ca 1500 ord. Lyckades fylla i och förstärka texten.

Nu har jag ett problem.

Passager. Alltså tiden som går mellan de olika händelserna. Jag kan inte bestämma mig för hur de ska se ut eller ens om de ska finnas med. Kanske är det bäst att ta bort dem helt. Beskriva dem på annat sätt. Eller inte alls. GAHHHHHHHHH!

Dessutom har jag alldeles för lite kunskap i en viss fråga som är central i det som ska hända. Måste inhämta fakta. Och det är inte så lätt.

Förresten vet jag inte när jag ska skriva nästa gång ändå så jag hinner väl fundera några varv till.

Det där var visst lite mer än ett problem.

Här befann jag mig i natt. Med svindlande känslor.

2 kommentarer:

  1. Wohoooo. Spännande. På riktigt alltså, jag är inte sarkastisk. =D

    SvaraRadera
  2. Kul att du är igång! Hur gick det med ditt första manus? Om jag minns rätt skrev du klart, skickade du in det till några förlag?
    Lycka till med passagerna! =)

    SvaraRadera