söndag 30 december 2012

Vackra bilder

Ni vet de där bilderna där hela familjen sover i samma säng?

Alla ligger där huller om buller och även om det är trångt så är det ju så fantastiskt mysigt. Alla trivs och så snusas det i nackar och när mamman vaknar på morgonen, då tänker hon gå upp men hon ångrar sig. Istället gosar hon ner sig igen och somnar om med ett leende på läpparna.

DET ÄR FAN INTE ETT UNS SANNING I DEN DÄR SKITEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

och om inte alla snart sover i sina egna sängar kommer jag att flytta.

I alla fall lite.

4 kommentarer:

  1. Hahaaa, såg du bilden jag la ut på FB?? ;-) //Susanne W

    SvaraRadera
  2. Jag har det faktiskt sådär mysigt som du beskriver det. Jag fasar för den dagen barnen säger att de vill sova i egen säng.

    SvaraRadera
  3. Falsk marknadsföring... Här hemma somnar vi alla i samma säng, men genom att dom blivit för stora/tunga för min stackars rygg... så är det jag som förvisar mig själv till en av deras sängar.
    Tycker visserligen inte det är den värsta falska marknadsföringen angående barn.
    Det med att alla sitter i lugn och harmoni och äter en måltid. Trevligt småpratande.... är den värsta.
    DET har aldrig hänt här hemma iallafall....

    SvaraRadera
  4. Jag har aldrig haft mina barn i sängen om dom inte varit sjuka, de har sovit i sina egna sängar sen de föddes. Man måste få sin sömn.. Däremot har dom alltid kommit på morgonen o krupit ner en stund, det var så mysmysigt :))
    Gott nytt år !!

    SvaraRadera