fredag 18 april 2014

Japp! Jag tänker tjata



Jag redigerar. Hurra! Det är så roligt att få arbeta med den här texten igen. Jag läser om och om igen de ord jag formulerat alldeles själv till en hel berättelse. 

Och vet ni vad? Jag tycker den är bra. Jag tycker om hur jag fått orden i ordning. Jag har glömt en del och nu när jag läser det igen tycker jag att historien är spännande. Till och med tänker jag att det ska bli kul att få låta andra ta del av den. 

Jag läser lektörens åsikter och funderingar och förstår precis vad hon menar. Tänker att det ska bli kul när jag gått förbi stavningsfel och för många mellanslag och sedan får skriva om en del stycken, byta perspektiv på några ställen och inte göra så många tidshopp.

Det här är så himla roligt och jag är så lycklig över att få den här chansen. 

Bara så ni vet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar