söndag 21 september 2014

Berg och dalbanan

Efter en fantastiskt inspirerande helg på författarkliniken anordnad av Ann Ljungberg, är jag full av skrivinspiration. Skriva gillar jag. Ju.

Den andra delen av detta är jag mer tveksam ( läs livrädd) för. För hur det än är så måste man visa sig om man vill bli läst. Och det vill man ju. 

Det finns många goda exempel på människor som lyckas synas och lyckas få sina böcker att spridas. Smarta människor, stolta människor med förmåga att förmedla känslor och stämningar i text. 

Jag vill gärna tillhöra dem och kanske är det därför jag tackade ja till att prata om min bok i Värmlandsmontern. I 20 minuter ska jag lyfta min text med värme. Innan dess ska jag bara mota Jante.

1 kommentar:

  1. Bra vågat! Är säker på att det kommer gå hur bra som helst!

    SvaraRadera