tisdag 16 september 2014

Vad jag gör

Det finns mycket att säga, tycka och fundera över efter de senaste dagarnas turbulenta politiska situation. Det gör jag också, men inte här. Dessutom fortsätter jag, i högre grad än tidigare, det arbete jag alltid gör nämligen att föra diskussioner med de som ska bli vår framtid: eleverna. 

I övrigt nojjar jag en del över det faktum att skriva en bok är att skriva en bok men när den sedan är utgiven( Vilket inte alls är lätt som en plätt.) ska man hålla på och berätta hur bra den är för alla man möter. DEN biten är jag varken förberedd eller bekväm med. 

Om, jag säger om, ni har tänkt er till bokmässan. Och om ni råkar vara i närheten av Mörkersdottirs monter och råkar se mig där, så kan nu väl bara vara snälla. För jag tänker att helst kommer jag vilja gömma mig hela tiden. Och med snäll menar jag säga hej. 

Jag tror jag kommer klara av att säga hej tillbaka.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar