torsdag 23 oktober 2014

Ber om lite hjälp

Eftersom jag nu gått vidare i den där tävlingen, älskar att skriva och tänker att man inte kan ge upp sådant där man älskar bara för att man har en skitperiod, så redigerar jag. 

Läser och kommenterar mitt eget manus som så småningom ska skickas iväg för bedömning. Det är rätt kul att göra och faktiskt tycker jag att texten glimmar till ibland. På andra ställen är den urkass. Gör om och gör rätt. 

Därför: Om någon som läser det här har läst Gömd och tyckt att den innehållit dåliga saker, konstiga saker eller felaktiga saker, kan inte ni höra av er till mig och tala om det? Jag vill bli bättre. Lära av mina misstag och utvecklas. Det skulle vara till stor hjälp och jag skulle bli mycket tacksam.

I så fall: Skicka ett meddelande på Facebook. Att jag heter Theres Wittgren och inte Tråktanten vet ni redan vid det här laget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar