onsdag 29 januari 2014

29. Hepp! Dagens middagstips

Jo, jag gillar ju mat. Och Pepsi Max om nu någon missat det. Fast läsk dricker vi inte på veckorna. ( Och med vi menar jag den officiella versionen av familjen. I den inofficiella, sanna versionen, ingår inte jag. Och när ni höjer era ögonbryn och är på väg att säga något om blablablablablabla nu så vill jag meddela att jag är vuxen och tar ALLT ansvar för mina egna handlingar.)
På veckorna gillar jag inte mat. Den är endast något jag stoppar i allas magar för att ingen ska svälta ihjäl. Eller bli sur. Men när jag vill och har tid att laga mat gör jag gärna grytor. Eller stekar. Sån där mat som tar fem timmar i ugnen och sedan smälter i munnen. Gärna kokat i rödvin. Nu var nog inte tipset sådant så mitt middagstips uteblir väl. 
Alltså, det är kul med en lista men jag har så svårt att hålla mig till reglerna. Tydligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar