torsdag 27 november 2014

Vinn en bok

Det kan ju vara så att man skulle vilja ha en kärlekshistoria i sitt liv. En omöjlig, spännande, lättläst sådan, med driv.

Då kan man skriva en kommentar efter det här inlägget, så kan det hända att en sådan kommer på posten. 

I kommentaren skriver du något fint, fult, roligt, tråkigt, konstigt, normalt eller vad som helst. Spelar ingen roll bara du gör det senast den 30 november. Sedan lottar jag ut ett exemplar av Gömd. Vill du att jag skriver något i den så gör jag det, annars låter jag bli.

9 kommentarer:

  1. Åhhh så gärna jag vill vinna ett signerat ex av din debutroman.
    Våldsamt, passionerat gärna.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag vill vinna boken och ge den till min mamma i julklapp. Hon läser ALLT och allra helst böcker som utspelar sej i dåtid. Att hon dessutom kommer ihåg författaren från förr gör ju det hela lite roligare!

    SvaraRadera
  3. Jag vill såklart gärna vara med och tävla om en bok med ett så vackert omslag, så det kan lysa upp min bokhylla efter att jag läst den :) Älskar kärlekshistorier dessutom och skriver sådana själv.

    SvaraRadera
  4. Gömd skulle garanterat lysa upp och förgylla den grå novembervardagen!

    Eliz

    SvaraRadera
  5. Har inte köpt gömd än. Så här kan jag ju passa på att försöka fixa en julklapp till mig själv. Vore jätteskoj. Om jag vinner vill jag ju självklart att du skriver något i den.

    SvaraRadera
  6. Åhhh den vill jag vinna. Isf så får Jörgen den i julklapp. Och när han har läst den så snor jag tillbaka den så jag med kan läsa den :-) !
    Hoppas att jag har turen på min sida!
    Carolina Josefsson

    SvaraRadera
  7. "En god bok gör en alltid glad" brukar min älskade mamma säga, så självklart vill jag vara med och tävla om denna bok, så att hon kan få den i julklapp! Gärna med ett litet meddelande i från dig såklart :D
    Vänliga hälsningar, Anna (annagrevillius@gmail.com)

    SvaraRadera
  8. Helena i Uppsala
    Du verkar absolut inte vara tråkig. Och jag är ju dessutom intresserad av historia så jag förstår dig precis. Fortsätt så!

    SvaraRadera
  9. Jag vill jättegärna vinna din roman, perfekt att läsa i jul!

    SvaraRadera