tisdag 28 februari 2012

Det var ju dags

Så har jag funderat hela dagen. Insett några saker jag behöver stoppa in i Jennys liv. Jenny, som är den där otrevliga människan jag just nu lär känna. Det finns rätt många bitar kvar att ta tag i. Många frågetecken hon behöver räta ut åt mig.

Hon som just nu råkat ut för något förfärligt. Hon har precis fattat det och där kommer väl jag in i bilden. Jag liksom skriver ner hennes tankar och känslor. Det är hon som styr, har jag fattat, men jag måste få ner det i text.

Och i kväll var det dags. Lugnet har lagt sig och jag är bara sååååååå sugen. Jag viste precis vad jag skulle börja med. Ville bara läsa igenom en del av det hon tänkt och gjort innan.

Då insåg jag.

USB-minnet passar inte i den här datorn. Eftersom den har ett annat skrivprogram än min vanliga.

Man skulle kunna säga att jag kom av mig.

3 kommentarer:

  1. Jamen, skit att tekniken ska strula när inspirationen fanns! Jag kan tyvärr inte länka till min blogg eftersom det inte går att kommentera med namn/URL, hoppas du hittar till mig ändå nån gång ibland...

    SvaraRadera
  2. Kolla om jag kan kommentera. Jag tror jag har gjort det en gång.

    SvaraRadera