söndag 26 februari 2012

JÅÅÅÅHNY!

Ni vet när baby sitter där på trappen. Hon inser att han inte är riktigt den hon vill att han ska vara men hon vill ändå ha honom. Trots att hon skriker så rösten spricker så vänder han sig inte om.

Ungefär så är det nu.

Med den där gamla förälskelsen.

Jag blev kär direkt jag började blogga. Det var läskigt när jag la upp mitt första inlägg men det tog inte lång stund innan man insåg att man var välkommen. Mer än välkommen. Efter det har jag stött och blött. En del rätt privata saker. Andra rätt allmänna. Alltid utifrån mig själv. Det har funnits någon där. Någon som har läst. Ibland en, ibland femtio. Men alltid någon. Det har betytt mycket.

Nu har det ändrats.

Jag vill ropa efter JÅÅHNY, men jag inser att han inte kommer tilbaka. För i motsats till filmen där han förändrats till det bättre, har min gamla bloggportal förändrats till det sämre.

Så nu får jag väl ropa efter någon annan.

Jag har inte kommit på vem än ,bara.

4 kommentarer:

  1. Ååå vad glad jag är att du är här.

    Och du kan alltid ropa efter mig men jag kan inte garantera att jag kommer så fort. Jag har så jävla ont i kroppen. =D

    SvaraRadera