onsdag 29 februari 2012

Kvällens funderingar

  • Varför är jag konstant sugen när inget finns som jag vill ha?
  • Vem tyckte egentligen att de där två mammorna var snygga, mannen eller dottern?
  • Varför smakar alltid vin godast innan man tagit första klunken?
  • Hur ska jag få plats med hjärtslagen när de tar så där stor plats?
  • Hir kan det komma sig att jag plötsligt har fler läsare än någonsin när denna blogg är mer anonym är den förra?
  • När ska jag hitta en fastna-bok igen?
  • Varför orkar jag inte diskutera?
  • När ska jag kunna få ner alla formuleringar som ska fylla den där boken?

7 kommentarer:

  1. Jag är i en "fastna-bok" nu! Sandvargen- den förklarar en hel del om hur våra goa 5 (snart 6)- åringar tänker, gör och tycker! Många igenkänningar, skratt men också en klump i magen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det vore nog något för mig. Har inte riktigt full koll på alla vändningar...

      Radera
  2. Du förtjänar varenda läsare!! Du skriver jättebra. Det var den förra portalen som var fel. Och mer inriktad på "dagens outfit".

    SvaraRadera
  3. Håller med Åsa.

    Apropå sugen på grejer, igår kväll halv elva fulåt jag spagetti ur kastrullen, falukorv direkt från korven och biff ur kastrullen.

    SvaraRadera
  4. Jamen för att du är bäst såklart. Därför läser iallafall jag o det borde vara det viktigaste...

    Jo ang min blogg kan vissa tydligen inte kommentera.....skit

    SvaraRadera
  5. Du finns här också :)
    Jag har varit här en tid redan :)

    Kramiz

    SvaraRadera
  6. Du är värd varje läsare!

    SvaraRadera