söndag 12 januari 2014

12. Hepp! Dagens tv-tips

Stäng av!
Du kommer bli förvånad över mängden tid som plötsligt utbreder sig framför dig. Den abstinens som eventuellt kan uppstå kommer avta i takt med de upptäckter du gör. När sedan en viss tid gått märker du att närhelst du slår på tv:n kommer du att sucka högt och utbrista: "Vilken skit!" för att sedan stänga av och gå därifrån. 

OBS! OBS! OBS! OBS!OBS! OBS! OBS!
Detta är inget försök att vara snusförnuftig eller duktig. Snarare önskar jag att det fanns något som kunde trollbinda mig vissa kvällar. Tv är ett mycket bra sätt att koppla av, men jag har tappat det.
På vinst och förlust.

Uppdatering
Jag har just fastnat i "Ponnyakuten". Därför har jag grinat under hes programmet. Ungarna flyger som vantar och jag blir livrädd. Det är inte nyttigt för min själ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar