lördag 25 januari 2014

Jag har varit någon annanstans

Den senaste veckan har jag befunnit mig där människor har dofter, där deras ansiktsuttryck understryker det de säger och där man faktiskt kan känna att ett hjärta slår bara man är tillräckligt nära. 
Ni vet, det verkliga livet.

Nu längtar jag hit igen, där man kan formulera hela meningar och välja själv vad man tror det finns för undermening i texten.

Här kommer en snabbgenomgång av de listinlägg jag missat:
19. Kolla! Det här är ett fynd jag gjorde en gång 
Då menar jag skåpet. Eller godisskåpet som det också kallas.
20. Om jag blev tvingad( under pistolhot) att spela huvudrollen i en film
Så skulle det vara en med frasiga klänningar och fina middagar och massor av fikatillställningar.
21. En grej som får mig att vilja vråla HIGH FIVE i vardagen
När jag har lagt mig/satt mig för att läsa/sova och ingen ropar på mig på en timme.
22. Kolla! Här är en favoritbok från bokhyllan
Ingen nyhet för någon som läst dem här bloggen förut.
23. Hepp! Dagens musiktips
Jag skulle säga den där artisten/ gruppen som spelar sån där bra musik som dyker upp på mina spellistor ibland. Ja! Jag kom på en låt som nog heter "Funeral", tror jag. Den är ett tips.
24. En grej jag borde ta tag i
Rensa överallt.
25. Kolla! Här är en bild från mitt kök
Den glansen ser man inte på diskbänken varje dag. Så kolla noga. Det gör jag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar