torsdag 7 mars 2013

Den tröttaste nörden

Japp, det är jag. Världströttast i hela universum. Faktiskt så att jag stannar till ibland. Glömmer lite var jag skulle. Glömmer lite vad jag borde. Glömmer lite vad jag gjort. Men inte allt. Glömmer inte var jag var i går. För att nu har jag fått nörda ner mig lite.

Under dagen har det vuxit fram en lite djävul i mig. En sådan där som fått en liten, liten del och nu börjar ta mer. Och mer. Och ännu mer. Jag tänker böcker. Jag tänker läsning. Jag tänker skrivande. Jag tänker att nu finns ingen återvändo. Det går inte att stoppa. Jag kommer att bli har blivit galen.

Och inser att bokcirkel är da shit! Även om det innebär att jag inte sovit så värstans mycket i natt.

Då kan man leva lite trött ett tag.

För jag kan inte somna tidigt idag heller. Kolla vad som låg i brevlådan när jag kom hem!!!!!!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar