söndag 7 april 2013

Kursdags

Kurser jag borde gått, men missat.

  • Paketinslagningskursen. Gärna fördjupningen också. Än så länge godtar storskruttan att ha med tapetinslagna paket med AIK-tejp men jag vet inte hur länge till det går.
  • Sminkningskursen. Jag tror, men är inte helt säker, att jag gör fel när jag skakar på huvudet och håller borsten still när jag målar på mascaran. Ett litet tips skulle nog vara på sin plats.
  • Inredningskursen. Hold your horses nu. Jag vet att ni älskar fläckiga mattor och blekta gardiner, men jag ser aldrig sådant i inredningstidningar. Kanske för att jag inte läser dem.
  • Avslappningskursen. Vänta, den har jag nästan gått. Får väl försöka igen.
  • Gör det du ska när du ska-kursen. Betyder: inte blogga när du ska skriva omdömen, inte spela Candy crush när du ska städa, inte läsa böcker när du ska sova. Äsch! Den kursen skiter jag i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar