tisdag 19 februari 2013

Bokvår

Det kommer bli en bra bokvår. Jag vet. Tre tjejer som jag träffat. Som är trevliga. Som är duktiga på att skriva. Som ger ut böcker i vår.

Först: Simona Ahrnstedt. som jag typ träffat och nästan hunnit prata med innan vi blev avbrutna. Sedan har jag stalkat henne med meddelanden om hur mycket jag gillar hennes böcker. Nu kommer nummer tre.

De skandalösa

Sedan: Susanne Boll som jag träffade första gången på Häringe slott när vi båda deltog i Read-retreat. Jag köpte då hennes första bok " Morgongåvan" och läste när jag kom hem. Nu kommer nummer två som har det häftigaste omslag jag sett på länge. Lovar gott!

Det enda rätta

Sist: Pernilla Alm vars bok nu kommer i pocket. Pernilla träffade jag också på Häringe, sedan har vi setts på några skrivarkurser efter det. Och så fick jag äran att vara med på hennes releasefest för "Alltid du"

Alltid du

Så köp nu! Eller så fort de kommer ut, såklart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar