söndag 23 juni 2013

Och eftersom ni tjatar om hur kvällen fortsatt...

...kan jag meddela att jag utropat vilodag i morgon. Det betyder att man inte får leka med någon kompis utan bara ska vara hemma med sin sommar-semester-lediga mamma och lillebror/ storasyster. Alla ska gå ner i varv och vara rara mot varandra hela dagen.

När jag kom på vad jag gjort var jag tvungen att festa loss lite. Så jag halvvärmde två halvstekta, redan uppvärmda billighetsvarmkorvar. Doppade dem i ketchup och senap och halvhärsken, torkad lök. Åt upp dem. 

Jag slängde även fram lite billighetspåläggsskinka. (Den glömde jag på bänken kom jag just på.) Åt inte upp den.

Eftersom jag inte gillar glass tog jag också fram en tråkig billighetsstrut utan minsta smula choklad i ( Som skulle varit en glädjekälla, hemska tanke.) Så tryckte jag i mig den också.

Nu är jag mätt. Då kanske jag är vilosam i morgon i alla fall.

Jag glömde fota innan. Så här ser det ut nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar