söndag 16 juni 2013

Var lite tysta

Jag har nästan ritat klart min bok nu. Dags att börja skriva. Skrivandet som är det jag verkligen längtar efter.  Jag ska bara...Sitter på nätet och surfar runt efter mer information så att det ska bli rätt. Det som ska vara på riktigt, ska vara på riktigt. Det andra hittar jag på. Men det kan inte nog understrykas att det som ska vara på riktigt måste bli rätt. Här har jag ett problem.

Det finns så fantastiskt mycket intressant att läsa. Så många underbara bilder att undersöka. Så många platser jag vill åka till. Jag skulle kunna göra research i hundra år. Just detta blev vi varnade för på kursen, man kan fastna hur länge som helst. Och då blir inga böcker skrivna. Såklart.

Än så länge har jag hittat sisådär tio avhandlingar att läsa.
Fem platser jag vill åka till.

Och så har jag planerat att liksom, alltså, typ ba skriva rätt mycket under sommaren.

Shhhhh.......

Ni får skratta tystare. Annars kommer jag tappa modet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar