onsdag 14 mars 2012

Håll er till dessa

Jag skulle vilja be alla jag känner, träffat någon gång eller de som skriver bra saker att från och med nu sluta få med texter i tidningar jag inte brukar läsa. Mitt tidningskonto är hårt belastar som det är redan och jag är inte säker på att jag kan utfodra skruttarna längre om ni fortsätter så här. För att undvika missförstånd kommer här en lista ( nåja en rad eller flera eftersom man inte kan göra listor eftersom jag bloggar från mobilen) på de tidningar ni får medverka i: Skriva, Vi läser, Fiskejournalen, Fiske för alla, NWT, Lärarnas tidning, Barbie, Trucking, Entreprenadbörsen, Buffé, Vi, Prinsessa, Bamse, Må bra,Amelia. Jag sätter punkt där. Annars tror ni väl jag är galen.

5 kommentarer:

  1. Jag tror ändå att du är galen. =D

    Fiske för alla och fiskejournalen kan jag gå med på. Och Barbie.

    SvaraRadera
  2. Bamse. Ja där går väl gränsen.

    SvaraRadera
  3. *skrattar* Ja mig kommer du bara kunna läsa här... Så länge du orkar..

    SvaraRadera
  4. Är oxå en tidningsfreak periodvis. När jag har råd...
    Finns inget så avkopplande som en tidning i knät o ha tv på å slänga ett öga el 2 ibl på den.
    Ha en bra dag!!

    SvaraRadera