lördag 24 mars 2012

Middagsdags

Alltså, jag fyllde visst i att vi alltid äter middag tillsammans i den där enkäten.
Finns det någon chans att man kan logga in igen och ändra svaret till "jag lagar alltid middag i tron att vi ska äta tillsammans men när det är dags är det alltid någon som ska fixa något, två som äter varav en spiller, själv springer jag som en skållad råtta och torkar och delar ut mat, jag äter med mig själv efter skruttarna och några timmar senare värmer mannen det som blivit över"

Fast det alternativet fanns inte. Även om jag tror att det borde det.

3 kommentarer:

  1. Känner igen detta,tycker det var alldeles nyss...värst vad tiden rusar...nu sitter vi, mannen å jag samtidigt vid bordet iaf!

    SvaraRadera
  2. Jag tror det är fullt tillåtet att skriva det man VILL ska vara sant och om det sen spårar ur... ja det kan man väl inte rå för själv va? Nä.

    SvaraRadera
  3. Det känns till och med som om det alternativet borde vara det vanligaste.....

    SvaraRadera